Inspirujące miejsce w sieci!

Muszę się z Wami podzielić nowinką, jakie niedawno odkryłam!

To, że jestem wielką fanką skandynawskich inspiracji to już chyba wiecie!

Idąc dalej tym tropem, szukając prostych i fajnych dodatków do własnego M natrafiłam na bardzo fajny sklep internetowy decorOlka.pl. Sklep wnętrzarski z ogromną masą skandynawskich dodatków.

Obrazek

Znajdziecie tu wszystko domu i ogrodu- od kuchni, przez łazienkę i pozostałe pomieszczenia.

Świeczniki, lampy, tace, pudełka i wiele innych w prostych wzorach bardzo przyciągają.

Mnie zauroczyły szczególnie:

– donice z gwiazdami dostępne w dwóch rozmiarach,

Obrazek– tace, idealne do salonu na stolik kawowy,

Obrazek

Obrazek

-plakaty do pokoju dziecięcego i nie tylko o zabawnej formie,

Obrazek

Obrazek

– wspaniała pościel,

Obrazek

– puszki na kuchenne przyprawy,

Obrazek

W sklepie każdy znajdzie coś dla siebie. Strony są przejrzyste i łatwe w wyszukiwaniu produktów! Ja swoje „must have” już wybrałam!

Trzymajcie się ciepło! Dajcie znać czy i Wam sklep przypadł do gustu i które produkty Was najbardziej urzekają.

Autor: MK

Źródło: decorolka.pl

One response to “Inspirujące miejsce w sieci!

Możliwość komentowania jest wyłączona.